Vi ber om ursäkt!

Hej alla,

Nu behöver vi komma med ett uttalande rörande bsg.hockey (Alkoholförsäljningen som vi har ett avtal med)

Vi börjar med att be om ursäkt för deras oprofessionella beteende rörande leveranser och kundsupport!

När vi gick in i detta samarbete så var det med föreställning om att detta var ett stabilt och etablerat företag, med flera stora supporterverksamheter som kunder, till exempel i Ängelholm, Karlstad och Stockholm.
Detta har dock visat sig vara problematiskt, med uteblivna eller felaktiga leveranser samt inga svar från supporten, vad jag förstår så har de andra liknande problem.

Vi jobba på detta och söker vår kontakt på DrinksOnline för att hitta en lösning.

Men vi behöver lite hjälp av er som har råkat ut för saker, så vi kan lyfta era specifika fall.
Skicka gärna in dina erfarenheter till oss på drinks@gavle.brynassupport.se

Till detta så vill vi även påpeka det som de skriver under ”Om oss” på sidan
”Sidan är juridiskt helt fristående från både Brynäs IF och Brynäs Support men vi samarbetar med både supporterklubben och supportrar. Tillsammans stärker vi Brynäs supporterrörelse!”

Men trots detta så vill vi hjälpa er att komma till rätta med de problem som ni har, så skicka in den orderinformation som ni har med en problembeskrivning så ska vi försöka att lyfta detta med dem från vårt håll med. Information från bsg.hockey är att ni bör kontrollera spam/skräppost om det har hamnat där.

Med vänliga hälsningar

Styrelsen

Permalänk till denna artikel: https://gavle.brynassupport.se/2023/01/vi-ber-om-ursakt/